tag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post6500752532612032179..comments2024-03-29T09:35:21.090+02:00Comments on ΑΚΕΠ: ΑΚΕΠ: Άκυρο στις ΕυρωεκλογέςΑΚΕΠhttp://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-8144625922125306152009-05-30T05:36:57.153+03:002009-05-30T05:36:57.153+03:00Η σχετική αυτονομία και οι νομοτέλειες της κίνησης...Η σχετική αυτονομία και οι νομοτέλειες της κίνησης των ιδεών στο εποικοδόμημα, αναφέρονται στις μορφές κοινωνικής συνείδησης που αντιστοιχούν στην υλική δομή.<br /><br />Οι συγκρούσεις, οι αντιθέσεις και οι αντιφάσεις της υλικής δομής, επειδή προέρχονται από την αν-αντιστοιχία των παραγωγικών δυνάμεων προς τις σχέσεις παραγωγής κι εκδηλώνονται με την δυσλειτουργία του γενικού και απόλυτου νόμου της κεφαλαιοκρατικής συσσώρευσης, εμφανίζονται στο εποικοδόμημα ως μορφές κοινωνικής συνείδησης. Εκεί, στο εποικοδόμημα δηλαδή, στις μορφές κοινωνικής συνείδησης και στις ιδέες, εμφανίζεται και γίνεται αντιληπτή η φυσικο-ιστορική σύγκρουση. Εκεί οι ιδέες, στην σχετική τους αυτονομία από την βάση, διεξάγουν και ολοκληρώνουν την σύγκρουση αυτή, ανατρέποντας το τεράστιο εποικοδόμημα και κοντολογής τις ιδεολογικές μορφές που αντιστοιχούν στην βάση.<br /><br />Όταν λοιπόν, εκείνο που ανακλάται στην συνείδηση είναι οι δυσλειτουργίες και οι αντιφάσεις των σχέσεων παραγωγής μόνον σαν αν-αντιστοιχία που τείνει να αντιστοιχηθεί, διαμορφώνονται μορφές κοινωνικής συνείδησης αστικο-δημοκρατικού και ρεφορμιστικού χαρακτήρα, αφού δεν είναι η συνείδηση που διαμορφώνει το κοινωνικό Είναι, αλλά το κοινωνικό Είναι που διαμορφώνει την συνείδηση.<br /><br />Όταν οι επαναστατικές ιδέες, που αυτονομημένες από την βάση μορφοποιούν στο εποικοδόμημα την φυσικο-ιστορική σύγκρουση, δεν ηγεμονεύουν τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο δράσης, εμφανίζονται αντιλήψεις που περιορίζουν την κριτική και τις αδυναμίες στο επίπεδο των "προσώπων". Έτσι, αποδίδεται στα "πρόσωπα" μια μεταφυσική νατουραλιστική ιδιότητα, και δεν αντιμετωπίζονται οι προσωπικότητες και οι ηγεσίες σαν σύνολο ιδεολογικών και κοινωνικών σχέσεων.<br /><br />"Δεν είναι η συνείδηση των ανθρώπων που καθορίζει το είναι τους, μα αντίθετα, το κοινωνικό είναι τους καθορίζει τη συνείδησή τους" (Καρλ Μαρξ: Εισαγωγή στην Κριτική της Πολιτικής Οικονομίας)<br /><br />"Η θέση αυτή είναι τόσο απλή, που θα έπρεπε να είναι αυτονόητη για τον καθένα, που δεν έχει καθηλωθεί μέσα σε ένα ιδεαλιστικό ίλιγγο.....Η θέση ότι η συνείδηση των ανθρώπων εξαρτάται από το είναι τους και όχι αντίστροφα, που φαινομενικά είναι τόσο απλή, αποδείχνεται όταν την εξετάσουμε από πιο κοντά, ότι από τις πρώτες κιόλας συνέπειές της αποκρούει αμέσως κάθε ιδεαλισμό, ακόμα και τον πιό κρυμένο." (Φ.Ένγκελς: Η "Κριτική της Πολιτικής Οικονομίας του Καρλ Μαρξ)<br /><br />Qui si convien lasciare ogni sospetto;<br />Ogni vilta convien che qui sia morta.<br /><br />Εδώ πρέπει να αφήσεις κάθε υποψία<br />κάθε ποταπότητα, εδώ πρέπει να πεθάνει. (Δάντης: "Η θεία κωμωδία")ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-40718143096775325742009-05-30T05:36:09.921+03:002009-05-30T05:36:09.921+03:00Η σύσταση του επαναστατικού κόμματος για να συμβεί...Η σύσταση του επαναστατικού κόμματος για να συμβεί, -και όταν συμβεί- πρέπει να είναι -και θα είναι- αφ’ ενός η άρνηση των πολιτικών και ιδεολογικών όρων της κρίσης του πολιτικού κινήματος της εργατικής τάξης, κι αφ’ ετέρου η υποστασιοποίηση στο πολιτικό εποικοδόμημα, με όρους πολιτικο-ιδεολογικούς, της αντίθεσης-αντίφασης του δϊιστορικού νόμου της αναγκαίας αντιστοιχίας των παραγωγικών δυνάμεων προς τις σχέσεις παραγωγής.<br /><br />Η υποστασιοποίηση αυτή οφείλει να συμπεριλάβει και να ενοποιήσει την ιστορική εμπειρία στις σύγχρονες μορφές του αιτήματος για την κατάργηση του καπιταλιστικού οικονομικο-κοινωνικού συστήματος, κι οπωσδήποτε η πολιτική του θέση για την μετακαπιταλιστική κοινωνία, δηλαδή η άρνηση της άρνησης και η νέα κατάφαση, πρέπει να είναι ξεκάθαρη, συγκεκριμένη, ρεαλιστική, επιστημονικά τεκμηριωμένη και όχι μόνο. Γιατί όσο οι στόχοι και οι σκοποί για την μετακαπιταλιστική κοινωνία, οι ιδέες της επανάστασης, δεν θα αποσαφηνίζουν σε πλάτος και δεν θα διευκρινίζουν σε βάθος την ανειρήνευτη αντίθεσή τους με τις ιδέες και τα καθεστώτα των χωρών του λεγόμενου υπαρκτού σοσιαλισμού, τόσο η άρση του πολιτικού κινήματος των μισθοσυντήρητων και η σύσταση του επαναστατικού κόμματος θα καθυστερεί και θα χρονίζει, και τόσο η πολυδιάσπαση και οι διαφορετικές προσεγγίσεις των διαφόρων τμημάτων και των συντρόφων του ριζοσπαστικού πολιτικού χώρου θα εκδηλώνονται σαν αντίφαση κι όχι σαν σύνθεση και κριτική ενσωμάτωση του ειδικού και του μερικού, στο γενικό και στο όλον.<br /><br />Κατά την αντίληψή μας, εδώ και πολλές δεκαετίες, το βασικό κατηγόρημα, δηλαδή η βασική ιδιότητα, της κρίσης του πολιτικού κινήματος των μισθοσυντήρητων και των συμμάχων τους είναι η αντίφαση της μαρξιστικής κοσμοθεωρίας, του διαλεκτικού και ιστορικού υλισμού, με τα πολιτικά γεγονότα που λέγεται και υποστηρίζεται ότι την εκφράζουν.<br /><br />Η διαφορά που έχει ο ριζοσπαστικός πολιτικός χώρος με τα αριστερά κοινοβουλευτικά κόμματα είναι ουσιώδης και καθοριστική, και συνίσταται πρώτα και κύρια στο ότι τα κόμματα αυτά έχουν υποστείλει την σημαία της επανάστασης και της ανατροπής του καπιταλισμού.<br /><br />Κατά την αντίληψή μας, εκείνο που ορίζει το ριζοσπαστικό πολιτικό χώρο είναι η ιδέα της επανάστασης, είναι η αντίληψη για την αναγκαιότητα της ανατροπής των καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής, είναι η αντίληψη της ρήξης με τις αξίες, τις ιδέες και τα ιδανικά του αστισμού.<br /><br />Κατά την αντίληψή μας, οι αντιθέσεις και η πολυδιάσπαση του ριζοσπαστικού πολιτικού χώρου είναι η εκδήλωση των ταξικών κατηγορημάτων των σχέσεων παραγωγής στις πολιτικές ιδιαιτερότητες των τμημάτων και των συντρόφων του ριζοσπαστικού πολιτικού χώρου. Έτσι, αντί να ηγεμονεύει η προσδιοριστικότητα της άρνησης του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής που ορίζει τον ριζοσπαστικό χώρο, ηγεμονεύει η κατάφαση των καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής κι ο ανταγωνισμός, που αντιστοιχεί στους συντεχνιακούς ανταγωνισμούς των διαστρωματώσεων των κατηγοριών των μισθοσυντήρητων και των συμμάχων τους. Έτσι, η καταγραφή των εμπειριών των τμημάτων και των συντρόφων του ριζοσπαστικού χώρου, η πολλαπλότητα της πραγματικότητας, αποκόπτεται από την ιστορική κίνηση και την οργανική σχέση της με την προσδιοριστικότητα της άρνησης των καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής που συνέχει τον ριζοσπαστικό πολιτικό χώρο. Έτσι, χωρίς την κυριαρχική ηγεμονική ενότητα πάνω στον συνεκτικό ορισμό του ριζοσπαστικού πολιτικού χώρου, που υπερβαίνει τις διαφορετικές προσεγγίσεις των συντρόφων του ριζοσπαστικού πολιτικού χώρου, που τις περιλαμβάνει και τις αντιμετωπίζει σαν ολότητα, οι προσπάθειες, οι διαδικασίες και οι πρωτοβουλίες για την σύσταση του επαναστατικού υποκείμενου θ’ αποτυγχάνουν και θ’ απογοητεύουν.ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-6258701736281984992009-05-25T01:00:56.086+03:002009-05-25T01:00:56.086+03:00Ο δικομματισμός, δηλαδή η εναλλαγή των δυο μεγάλων...Ο δικομματισμός, δηλαδή η εναλλαγή των δυο μεγάλων κομμάτων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ στην εξουσία, είναι ένα πρόβλημα που ενοχλεί πρώτα και κύρια τα κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα, καθότι τους αποστερεί την δυνατότητα να μετέχουν στην διανομή της καπιταλιστικής εξουσίας και γι’ αυτό έχουν σαν κύριο στόχο την ανατροπή του δικομματισμού και όχι την ανατροπή του καπιταλισμού.<br /><br />Το ζήτημα είναι να μπορεί ο ριζοσπαστικός χώρος να βροντοφωνάξει με τόλμη αυτό που προτείνει ο Κάρλ Μάρξ στους αντικαπιταλιστές. Να βροντοφωνάξει δηλαδή με τόλμη: «είμαι ένα τίποτα, οφείλω όμως να είμαι το πάν».<br /><br />Πέρα όμως από τον δικομματισμό των δυο μεγάλων κομμάτων, υφίσταται μετά την μεταπολίτευση και ο δικομματισμός του αριστερού πολιτικού κοινοβουλευτικού χώρου. <br /><br />Στις ευρωεκλογές στις 7 Ιούνη, αυτό που ενδέχεται να ανατραπεί δεν είναι ο κυρίαρχος δικομματισμός ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, αλλά ο δικομματισμός του κοινοβουλευτικού πολιτικού χώρου της αριστεράς, αφού έχει γίνει της μόδας, ετεροχρονισμένα, η ψήφος στους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ, που γνωρίσαμε την συνέπειά τους στον ευρωπαϊκό χώρο, π.χ. Γιόσκα Φίσερ, Κον Μπεντίτ κλπ. Ας μην ξεχνάμε επίσης την θέση και την στάση τους στο σχέδιο Αναν, την προσήλωσή τους στην ονομασία δρόμων, λες κι αν ονομαστεί ο δρόμος στην Θες/νικη Κεμάλ Ατατούρκ θα σωθούν οι φώκιες, οι χελώνες κι ο φαλακροκόρακας…Πέραν τούτων, και μόνο ότι δήλωσαν ότι δεν έχουν πρόβλημα να συνεργαστούν είτε με το ΠΑΣΟΚ είτε με την ΝΔ, δείχνει την ποιότητα και το «ψάξιμο» των ψηφοφόρων τους…<br /><br />Το ΑΚΕΠ λοιπόν προτείνοντας ΑΚΥΡΟ βροντοφωνάζει: «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝ».ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-28396855936026461932009-05-22T23:27:23.233+03:002009-05-22T23:27:23.233+03:00Το ζητούμενο δεν είναι οι ψηφοφόροι που θα ψηφίσου...Το ζητούμενο δεν είναι οι ψηφοφόροι που θα ψηφίσουν τα κόμματα του ριζοσπαστικού χώρου που κατέρχονται στις ευρωεκλογές, που «θα βρεθούν εκεί, όπως κάθε μέρα στον αγώνα για μια ανθρώπινη κοινωνία». Το ζητούμενο είναι οι άλλοι, που θα βρεθούν «εκεί» και θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ για να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους προς την ΝΔ, που θα βρεθούν «εκεί» και θα ψηφίσουν ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ για να εκφράσουν την δυσπιστία τους προς τα δυο μεγάλα κόμματα (θού Κύριε φυλακήν τω στόματί μου…), το ζητούμενο είναι εκείνοι που θα απέχουν όχι με άποψη αντικαθεστωτική, αλλά για απολίτικο χαβαλέ.<br /><br />Τον περασμένο Δεκέμβρη η αυθόρμητη κι ελπιδοφόρα εξέγερση της νεολαίας, που έγινε με αφορμή την δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου, οι εξεγερμένοι ήταν μόνο «ενάντιά τους», και όχι «μαζί μας» με τις ιδέες δηλαδή του ριζοσπαστικού χώρου. <br /><br />Το ΑΚΥΡΟ λοιπόν που προτείνει το ΑΚΕΠ, δεν είναι μια πρόταση που αντιστρατεύεται τα κόμματα του ριζοσπαστικού χώρου που κατέρχονται στις ευρωεκλογές, ούτε μπορεί να επηρεάσει αυτούς που έτσι κι αλλιώς θα τα ψηφίσουν ενισχύοντας την φωνή τους, ούτε αντιστρατεύεται εκείνους που απέχουν με άποψη αντικαθεστωτική. Το ΑΚΥΡΟ απευθύνεται σε αυτούς που είναι ανώριμοι και δεν μπορούν να δεχθούν ακόμη τις ιδέες του ριζοσπαστικού χώρου, απευθύνεται σε αυτούς που για να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους προς την ΝΔ θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, απευθύνεται σε αυτούς που θα εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους και θα ψηφίσουν ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ, απευθύνεται σε αυτούς που θα απέχουν όχι με άποψη, αλλά από αδιαφορία ή ηττοπάθεια, και τέλος το ΑΚΥΡΟ λέει σε αυτούς που είναι «ενάντιά τους», δηλαδή ενάντια στα καθεστωτικά κόμματα, αλλά δεν στηρίζουν τις ιδέες του ριζοσπαστικού χώρου, να μην πέσουν στην παγίδα και ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ, ΛΑΟΣ κλπ.ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-17648596753603990312009-05-21T02:11:42.378+03:002009-05-21T02:11:42.378+03:00Σήμερα τα οικονομικά, τα κοινωνικά και τα θεσμικά ...Σήμερα τα οικονομικά, τα κοινωνικά και τα θεσμικά προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας, καθώς και τα προβλήματα της διαφθοράς και της εξαχρείωσης, είναι απότοκα των νομοτελειακών δυσλειτουργιών και των ανυπέρβλητων αντιθέσεων και αντιφάσεων της καπιταλιστικής κοινωνίας.<br /><br />Το σημαντικότερο όμως πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας είναι, κατά την άποψη του ΑΚΕΠ, η παθητικότητα των μισθοσυντήρητων και των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων του πληθυσμού στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που τους αφορούν. Η παθητικότητα αυτή ορίζεται σαν ανωριμότητα και σαν αδυναμία του υποκειμενικού παράγοντα της ελληνικής κοινωνίας.<br /><br />Κατά την άποψη του ΑΚΕΠ, για να μην επαναλάβουμε πράγματα που έχουν ήδη αναφερθεί, το σημαντικότερο ιδίωμα της ανωριμότητας του υποκειμενικού παράγοντα είναι η ανυπαρξία του επαναστατικού υποκείμενου, που αφ’ ενός θα καθιστούσε τους μισθοσυντήρητους από τάξη καθ’ εαυτό σε τάξη δι’ εαυτόν, και αφ’ ετέρου θα υποστασιοποιούσε στο πεδίο της υποκειμενικότητας, στο πολιτικό εποικοδόμημα, με τρόπο ξεκάθαρο και επιστημονικό, το όραμα, το σκοπό και τους στόχους της μετακαπιταλιστικής κοινωνίας, έτσι ώστε η συμμετοχή των εργαζομένων και του λαού στον πολιτικό αγώνα για την κατάληψη της πολιτικής εξουσίας και την κατάργηση του ιστορικά παρηκμασμένου και σάπιου καπιταλιστικού οικονομικοκοινωνικού συστήματος, να έχει νόημα ξεκάθαρο, συγκεκριμένο και επιστημονικό.<br /><br />Σήμερα, η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει ταυτίσει τον αντικαπιταλιστικό αγώνα και τις ιδέες της επανάστασης με τα καθεστώτα και τις εκδοχές του λεγόμενου υπαρκτού σοσιαλισμού που έχει καταρρεύσει κι έχει πρακτικά απομυθοποιηθεί.<br /><br />Για να ξεπεραστεί λοιπόν το ουσιαστικότερο ιδίωμα της αδυναμίας του υποκειμενικού παράγοντα και για να συγκροτηθεί το συλλογικό επαναστατικό υποκείμενο, πρέπει να αποσαφηνιστεί και να προπαγανδιστεί και να αποδειχθεί με τρόπο επιστημονικό κι αδιαμφισβήτητο πως οι ιδέες της επανάστασης και οι στόχοι για την μετακαπιταλιστική κοινωνία είναι ρεαλιστικοί, αποτελεσματικοί κι εφικτοί και πως δεν έχουν τίποτα κοινό με τα καθεστώτα και τις εκδοχές του λεγόμενου υπαρκτού σοσιαλισμού που παταγωδώς απέτυχαν και κατέρρευσαν.<br /><br />Όσο οι ιδέες της επανάστασης δεν θα αποσαφηνίζουν σε πλάτος και δεν θα διευκρινίζουν σε βάθος την ανειρήνευτη αντίθεσή τους με τις ιδέες και τα καθεστώτα των χωρών του λεγόμενου υπαρκτού σοσιαλισμού, τόσο οι αγώνες των μισθοσυντήρητων και του λαού θα περιορίζεται στα όρια των αστικοδημοκρατικών διεκδικήσεων, και τόσο η λαϊκή δυσαρέσκεια θα αφομοιώνεται και θα εντάσσεται, από το καθεστώς και τους φορείς του, στο καπιταλιστικό σύστημα. <br /><br />Σίγουρα, οι αγώνες για αστικοδημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες είναι και χρήσιμοι και απαραίτητοι και συνεισφέρουν στην διαμόρφωση συνείδησης. Οι αγώνες όμως αυτοί, το ξανατονίζουμε, χωρίς ξεκάθαρες επαναστατικές ιδέες, αφομοιώνονται από το σύστημα και δημιουργούν πλάνες πως οι στόχοι, τα όνειρα κι οι επιθυμίες έχουν ελπίδα δικαίωσης μέσα στο σημερινό σάπιο και παρηκμασμένο οικονομικοκοινωνικό σύστημα.<br /><br />Ας πάρουμε για παράδειγμα την αυθόρμητη κι ελπιδοφόρα εξέγερση της νεολαίας και του λαού που έγινε με αφορμή την δολοφονία του μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, κι ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. <br /><br />Τώρα, όσον αφορά τον οικονομικό διεκδικητικό αγώνα, για μεροκάματο, ασφαλιστικό, συνθήκες εργασίας κλπ κλπ, είναι ένας αγώνας χρήσιμος, απαραίτητος, οφείλουμε όλοι να μετέχουμε με ζήλο στον αγώνα αυτό. Όμως, είναι ένας αγώνας κι αυτός που δεν υπερβαίνει το σημερινό οικονομικοκοινωνικό σύστημα, υπόκειται στον νόμο της αξίας, και για να διεξαχθεί δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη συλλογικού διανοούμενου ή επαναστατικής πρωτοπορίας.<br /><br />Το ΑΚΥΡΟ λοιπόν στις ευρωεκλογές που προτείνει το ΑΚΕΠ συμπεριλαμβάνει και τις παραπάνω απόψεις, αφού και την παθητικότητα αντιστρατεύεται, και την κριτική στα καθεστωτικά πολιτικά κόμματα εμπεριέχει, και την ανάγκη ύπαρξης νέων πολιτικών δεδομένων υπονοοεί.ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-27870050975798968922009-05-21T02:10:51.718+03:002009-05-21T02:10:51.718+03:00Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις, στο βαθμό που ευσταθο...Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις, στο βαθμό που ευσταθούν, δείχνουν πως οι Οικολόγοι Πράσινοι αποκτούν δυναμική που αν διατηρηθεί μέχρι τις ευρωεκλογές ενδέχεται να είναι το τρίτο κόμμα, μπροστά από το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ κλπ. Αν αυτό αποδειχθεί στην πράξη σημαίνει πως το ΚΚΕ κι ο ΣΥΝ δεν έχουν την δυνατότητα να απορροφήσουν την λαϊκή δυσαρέσκεια και την δυσπιστία προς τα δύο μεγάλα κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Σημαίνει επίσης οτι η ΑΠΟΧΗ και το ΑΚΥΡΟ θα κυμανθούν στα επίπεδα πάνω-κάτω των προηγούμενων ευρωεκλογών, και πως τα σχήματα και τα κόμματα του ριζοσπαστικού χώρου που μετέχουν στις ευρωεκλογές, για μια ακόμη φορά δεν θα ενσωματώσουν εκλογικά την δυσαρέσκεια προς το καθεστώς. Αν αυτό συμβεί, η ανάγκη και η ευθύνη του ριζοσπαστικού χώρου να συνεννοηθεί, να συντονιστεί και να αποτελέσει την εναλλακτική λύση του πολιτικού γίγνεσθαι, γίνεται πιο εμφανής και πιο μεγάλη.ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1835635675956077897.post-82849167318882310952009-05-21T02:09:57.905+03:002009-05-21T02:09:57.905+03:00Όποιος ψηφίσει άκυρο στις ευρωεκλογές δεν σημαίνει...Όποιος ψηφίσει άκυρο στις ευρωεκλογές δεν σημαίνει βέβαια οτι είναι οπαδός του ΑΚΕΠ. Οπωσδήποτε όμως όσοι ψηφίσουν άκυρο εναντιώνονται στην σημερινή πολιτική και κοινωνική κατάσταση, εναντιώνονται στην αθλιότητα, την διαφθορά και την εξαχρείωση.ΑΚΕΠhttps://www.blogger.com/profile/15414097792758797619noreply@blogger.com